martes, 25 de febrero de 2014

ETXOLA PASIEGOA

Izozkitegiaren ondoren proposaturiko proiektua pasiega etxola bat aztertzea, ulertzea eta barnean distribuzio jakin bat pentsatzea zen, kontuan harturik hainbat gauza. 6x9m ko oina duen etxola bat izan behar zen, pasiega etxolek duten esentzia galdu gabe bi solairuak konektaturik egon behar ziren.
Lehendabizi norentzako izango zen etxea eta zer etxe pasiego mota zen aukeratu behar genuen, eta nik 3 pertsonentzako egitea pentsatu nuen, bikote bat eta bere semearentzat.
Lekua, Bustantegua deituriko Selayako gune bat da, bertan etxola hau aurkitzen da:


Nik etxola pasiego honekin lan egin dut, hainbat aldaketa jasan ditu baina nire ustez argi ikusten da hau dela definitzen duen etxea.
Hona hemen, nik egindako zirriborro bat:

Eta hemen aurki dezakezue kokapenaren mapa bat:



Proiektuarekin hasterakoan eskatu egin ziguten axonometrian lan egin zezagula, bertan 3 dimentsiotan lan egin genezan eta hórrela ez hartzeko kontuan oina batean ikusten dena bakarrik, bertako ikuspegi hobeagoa izan genezan,batik bat.
Entregarako hemen dituzue nire plano edo lanak:
-          Kokapena:

-         


-Axonometria kanpotik:


-Axonometria barrutik:



Axonometriak behin eginak, hauek guztiak E=1/50 eskalan, zenbait plano burutu nituen proiektuari buruz E=1/100 eskalan:

Amaitzeko, E=1/50 eskalan, ideia maketa bat egitea eskatu ziguten, eta hona hemen, nire proiektuaren maketaren zenbait argazki:







No hay comentarios:

Publicar un comentario